Bestellen

Kan ik bestellen via een smartphone of tablet?

Ja, dit kan zeker. Onze website past zich automatisch aan aan je beeldscherm.

Hoe bepaal ik mijn maat?

Bij elk product staan alle beschikbare maten aangegeven en bij de beschrijving staat telkens hoe het model uitvalt. Dit kan je helpen bij de bepaling van de juiste maat.

Kan ik telefonisch bestellen?

Neen, bestellen kan enkel via de webshop op www.grandeleganza.be.

Kan ik via Facebook bestellen?

Neen, bestellen kan enkel via de webshop op www.grandeleganza.be.

Kan ik via e-mail bestellen?

Neen, bestellen kan enkel via de webshop op www.grandeleganza.be.

Betalen

Hoe kan ik online betalen?

Wij bieden verschillende veilige betaalmogelijkheden aan. Je kan op de webshop betalen via kredietkaart, debetkaart of Paypal. Je kiest zelf de optie die je wilt.

Is mijn betaling veilig?

Ja, om een veilige online betaling en de veiligheid van je persoonsgegevens te waarborgen, worden de transactiegegevens versleuteld met SSL technologie over internet verstuurd. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het “slotje” in de onderste statusbalk van je browser.

Leveren

Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?

Als je merkt dat je een verkeerd adres hebt opgegeven, contacteer ons dan zo snel mogelijk via info@grandeleganza.be. Wanneer je een ongeldig adres hebt opgegeven, zal het pakket automatisch worden teruggestuurd naar ons.

Waar kan ik mijn pakket laten afleveren?

Je kan er voor kiezen een leveradres is te voeren, bijvoorbeeld je thuisadres of werkadres, of je kan ervoor kiezen je pakket af te halen bij een postpunt in je buurt.

Zijn er kosten verbonden aan de verzending?

Voor de verzending werken we samen met Bpost. Hun gangbare verzendkosten worden aangerekend. Deze worden bij het afrekenen berekend.

Wie levert mijn pakket?

Voor alle leveringen hebben wij een logistieke partner, namelijk Bpost. Zij zullen jouw pakketje met veel zorg tot bij het juiste leveradres brengen.

Retourneren

Moet ik de verzendkosten zelf betalen?

In geval van een retourzending ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten. Je kiest zelf op welke manier het pakketje terug tot bij GrandEleganza geraakt.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra we je retour hebben ontvangen en nagekeken, storten we het bedrag terug.

Mag ik mijn producten al gedragen hebben?

Neen, uiteraard mag je de producten wel passen en bekijken maar ze mogen niet gedragen worden als je ze wilt terugsturen. De originele verpakking met alle toebehoren moeten ook aanwezig zijn.

Kan ik mijn aankoop retourneren?

Ja, dit kan binnen 14 dagen na levering.

Vragen en klachten

Waar kan ik terecht met mijn vragen of klachten?

Wanneer je een vraag of een klacht hebt over je bestelling kan je mailen naar info@grandeleganza.be, dan zullen wij zo snel mogelijk een antwoord proberen te voorzien zodat jij 100% gelukkig bent met je aankoop.